top of page
JPG.jpg

Veel gestelde vragen

Hier kunt u de meest geselde vragen aan Animal Aftercare vinden.

Bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

 

Wij proberen in ,samenwerking met DHL, altijd het pakket zo snel mogelijk te verzenden nadat u uw bestelling geplaatst heeft. Voor 15:00 uur besteld is vaak de volgende dag in huis. Voor Nederland kan dit ca, 1 werkdag duren voor dat het pakket bij u is. Voor België kan het ca. 1 á 2 werkdagen duren voordat het pakket bij u is. Vakanties, feestdagen, weekenden en foutsorteringen kunnen vertraging opleveren.

Wij leveren ook bij elke bestelling een track&trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.

Waarom is jullie bezorging duurder dan andere bezorgdiensten? 

U betaalt bij ons iets meer voor de bezorging, omdat wij met een snel transportdienst werken. 

 

Spoed

Ik heb vandaag nog een dierengrafkist nodig wat nu?

Wij kunnen via een spoedzending ervoor zorgen dat u uw bestelling vandaag nog in huis heeft. Let op hieraan zijn wel extra kosten verbonden deze prijs wordt berekend naar aanleiding van het aantal kilometers. De prijs per kilometer is €0.73. Vraag ons naar de mogelijkheden en prijsopgave. Via info@animalaftercare.nl of telefonisch via 06-20021194.

Afhalen

Kan ik de bestelling ook bij jullie afhalen? 

Afhalen is mogelijk bij ons op werkdagen op onze locatie in Wintelre. Afhaaltijden zijn van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur t/m 16:30 uur. Let op afhalen kan alleen in overleg. Voor meer informatie kunt u ons altijd mailen via; info@animlaftercare.nl

 

Dierengrafkisten

Kan ik al een dierengrafkist bestellen als mijn huisdier ziek of oud is?

Jazeker kan dit, dit is zelfs verstandig om te doen in verband met de verzendtijd. U hoeft dan niet meer op de dieren grafkist te wachten om het moment als het zo ver is. U kunt dan rustig afscheid nemen van uw geliefde huisdier, omdat u de grafkist dan al in huis hebt.

 

Wat is de juiste maat kist voor mijn huisdier?

Het beste kan je jouw huisdier op meten als hij of zij in een slaaphouding ligt. Bij twijfel mag je ons altijd bellen of mailen via Info@animalaftercare.nl.

 

Afscheid nemen

Mijn huisdier is overleden, wat nu?

En dan is het voorbij… En nu? U kunt uw huisdier begraven of cremeren. U kunt uw huisdier naar een dierenbegraafplaats of dierencrematorium brengen, maar u kunt uw huisdier ook zelf begraven.  Voor meer informatie en wet- en regelgeving kunt u kijken op onze pagina. Voor vragen van het begraven in uw achtertuin kunt ook contact op nemen met uw gemeente.

 

Hoe kan ik het beste aan mijn kinderen vertellen dat hun huisdier er niet meer is?

Voor kinderen is hun huisdier niet alleen een huisdier maar ook hun beste vriend. Dit is omdat een huisdier vaak al vanaf de geboorte er is en ze samen opgroeien. En een huisdier vertelt hun geheimen niet door, ze pesten niet, ze oordelen niet en zeuren niet als ze iets niet goed doen, ze houden onvoorwaardelijk van u en uw kinderen. Daarom is het erg belangrijk dat u eerlijk bent tegen uw kinderen. Meer informatie kun u vinden op onze pagina.

Betaling

Ik kan niet bestellen via een online betaling of het betaalsysteem heeft een storing, wat nu?

U kunt dan een bestelling doen via de mail. Info@animalaftercare.nl Door een mail te sturen met uw gegevens en de kist die u wilt bestellen. Zodra wij uw mail binnen hebben nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

België

Ik woon in België kan ik dan ook een kist bij jullie bestellen?

Jazeker dit kan. U kunt de bestelling doen. Heeft u geen PayPal dan kunt contact met ons opnemen via de mail; info@animalaftercare.nl Ook kunt u contact opnemen met onze vertegenwoordiger in België Dierbaar, zij helpen u graag veder.
Besteld u een kist via ons, moet u er wel rekening mee houden dat het 1 á 3 werkdagen duurt voordat de bestelling bij u binnen is.

Verkooppunten en dealers

Waar kan ik de ecologische dierengrafkisten kopen?

U kunt de dierengrafkist van Animal Aftercare bestellen in onze webwinkel of bij onze Dealers

 

Is mijn dierenarts ook dealer bij jullie?

U kunt dit bij uw dierenarts vragen of kijken op onze pagina. U kunt ons ook altijd een mail sturen met de vraag of uw dierenarts dealer van ons is. Wij zullen u dan zo snel mogelijk beantwoorden. Is uw dierenarts geen dealer kunt u de dierengrafkist altijd in onze webwinkel bestellen.

 

Hoe kan ik dealer worden?

Door contact met ons op te nemen via info@animalaftercare.nl of ons bellen. Voor meer informatie over het dealerschap kunt u kijken op onze pagina. 

Mocht uw vraag en antwoord hier niet bij staat dan mag u altijd contact met ons opnemen.

bottom of page